Los bericht bekijken
  #2  
Oud 6 september 2007, 20:36
Loesje06 Loesje06 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 5
Loesje06 is on a distinguished road
Standaard Re: erg onzeker over mijn brieven !!

Ik heb het een beetje aangepast.. Maar ik weet nog steeds niet welke ik zal opsturen ? (Het gaat om een vacature bij een voorgezet onderwijs.)

Betreft: Vacature telefoniste/ receptioniste

Geachte mevrouw xxxx,

Een ander richting, maar toch een stukje onderwijs? Een functie van telefoniste/ receptioniste bij uw bedrijf zie ik
als een volgende stap in mijn carričre.
Naar aanleiding van uw vacature op www.xxxx.nl, wil ik middels deze brief mijn belangstelling uiten.

Van nature ben ik erg dienstverlenend ingesteld, ik haal er veel voldoening uit om mensen zo veel mogelijk te helpen.
Dit blijkt uit het feit dat ik nu ruim 5 ˝ jaar in de onderwijssector werk.
Momenteel ben ik part-time te werkzaam bij naschoolse opvang als pedagogisch werker. Tevens ben ik vrijwillig te
werkzaam bij zwembaden als assistent coördinator. Mijn taken hier zijn o.a inroosteren badjuffen, het bijhouden van gegevens,
inschrijvingen en afhandelen van vragen aan de balie en/of telefoon.

Ik ben accuraat, flexibel, stressbestendig en kan zowel goed in teamverband als zelfstandig werken.
Omdat ik geen administratieve opleiding heb, maar bereid ben om deze te behalen en gezien mijn kwaliteiten denk ik geschikt te zijn voor deze functie.

Voor meer informatie over mijn ervaring en werkzaamheden verwijs ik u graag naar mijn curriculum vitae.
Graag kom ik in een persoonlijk gesprek een toelichting geven op mijn sollicitatie.

Vriendelijke Groet,
Loesje06 .


(Bijlage: Curriculum Vitae)
Met citaat reageren