Los bericht bekijken
  #1  
Oud 20 maart 2013, 15:35
Jaycee Jaycee is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2013
Berichten: 11
Jaycee is on a distinguished road
Arrow Sollicitatie secretaresse

Hallo allemaal,

Ook ik ben druk op zoek naar een nieuwe job. Heb inmiddels al één gesprek gehad (jaja) maar het wil nog niet echt opschieten. Daarom dacht ik, laat ik eens mijn brief aanpassen. Graag jullie mening!

PS: mijn takenpakket heb ik in mijn CV omschreven.

Geachte heer/mevrouw,

Op de website van XXX.nl las ik de vacature ‘Secretaresse’. Deze vacature heeft mijn interesse gewekt. Met onderstaande motivatie hoop ik u te kunnen overtuigen dat ik de persoon ben waar u naar op zoek bent.

De organisatie en de diversiteit van de taken binnen de functie spreken mij in het bijzonder aan. Dit is voor mij een goede kans om mijn kennis en ervaring toe te passen en mij verder te ontwikkelen.

Momenteel ben ik werkzaam als secretaresse bij XXX te XXX. In mijn huidige functie verricht ik diverse secretariële- en administratieve werkzaamheden voor het personeel en de directie. Deze werkzaamheden voer ik met veel enthousiasme en nauwkeurigheid uit.

Ik denk dat ik als secretaresse mijn steentje kan bijdragen aan uw organisatie. In mij vindt u een hardwerkende en enthousiaste werknemer. Ik kan zowel in teamverband als zelfstandig werken, daarnaast ben ik sociaal en communicatief ingesteld.

Voor een volledig overzicht van mijn takenpakket en werkervaring verwijs ik u graag naar bijgevoegd curriculum vitae.

Graag kom ik in een persoonlijk gesprek een toelichting geven op mijn sollicitatie.

Met vriendelijke groet,
Naam

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren