Los bericht bekijken
  #2  
Oud 16 maart 2010, 21:00
Siep Siep is offline
Lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2010
Berichten: 5
Siep is on a distinguished road
Standaard Re: Motivatie en cv accountmanager

Hoi Genug023,
Ik heb mijn opmerkingen in het rood bijgeschreven.
Succes!
Groet, Siep


Geachte heer/mevrouw,

Heeft u wel eens gedacht aan een account manager met ervaring als ondernemer? Met mijn open en natuurlijke houding weet ik als verkoper steeds het vertrouwen van de klant te winnen en te behouden. Van uw functie voor een account manager is word ik dan ook zeer enthousiast.dit voelt als een zeer onpersoonlijke opening, alsof je het rechtstreeks van internet het geplakt

Momenteel leid ik als zelfstandig ondernemer een internationaal opererend bedrijf in bedtextiel. In de achterliggende jaren heb ik een bloeiend bedrijf weten op te bouwen dat voortdurend inspringt op de wensen en behoeften van de markt. Mede door een uitgekiende marketing strategie heb ik veel nieuwe klanten aan mij weten te binden.waarom solliciteer je op dxeze baan, het klinkt alsof je een super eigen bedrijf hebt!

Als account manager in een business-to-business omgeving is het belangrijk dat je weet in welke markt de klant zich begeeft en hoe de producten en diensten van <BEDRIJF> daar een positieve bijdrage aan kunnen leveren. Met mijn ervaring als ondernemer kan ik mij ook goed in de positie van de klant verplaatsen en ik heb geleerd dat dat bij verkopen een groot voordeel is.

Wat kunt u nog meer van mij verwachten?sterke zin

Als gevolg van de vele verschillende taken waar ik in mijn loopbaan reeds mee te maken heb gehad, ben ik erg initiatiefrijk en gewend om probleemoplossend te handelen. Daarnaast ben erg ambitieus en gedreven. Ik bezit de absolute wil om succesvol te zijn en ben zeer analytisch en resultaat gericht. Tevens spreek ik door het internationale karakter van mijn bedrijf vloeiend Nederlands, Engels en Duits.sterke alinea

Ik zie uw uitnodiging voor een gesprek met veel plezier tegemoet beetje arrogant...en kijk uit naar de kans mijn enthousiasme over deze baan verder toe te lichten.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren