Los bericht bekijken
  #2  
Oud 18 november 2010, 01:31
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Sollicitatiebrief VM

nah ik merk dat het al een tijdje geleden is maar reageer er toch op. Ik was benieuwd naar soorgelijke sollicitatiebrieven voor de functie VM. En merkte bij jou brief dat ik heel ongemakkelijk las, dus ik denk zeker dat het aan je brief ligt. Jij legt in die brief uit dat je het heel lang hebt gehad en overtuigt hun per brief al wat jij niet hebt geleerd op de vorige functie....heel goed maar te veel informatie!! Je kan er beter in uitleggen wat je denkt te bieden met die capiciteiten.

Met belangstelling las ik de vacature op xx voor de functie van Visual Merchandiser Mijn eerdere werkervaring in combinatie met mijn aanpak mentaliteit, creatief denken en een internationale kijk, zeggen mij dat ik goed pas in deze functie.????!!

>de EERSTE zin begon goed en toen ging je gelijk promoten. Dit is een nono...stel jezelf eens voor en niet gelijk op het zakelijke gebied.

De positie van Visual Merchandiser is iets waar ik naar streef. Emotie dat een merk bij mensen oproept via advertentie en andere visuele aspecten als window en display is iets dat mij intrigeert en waar ik meen aan te kunnen bijdragen.

> niet slecht maar kan ook anders gezegd worden......

Bijgesloten vind u mijn cv met verdere informatie. Ik dank u voor de overweging voor deze functie en zie verder contact graag tegemoet

> en zie verder contact graag tegemoet??
kan ook bijvoorbeeld>>
Uiteraard ben ik bereid om deze sollicitatie mondeling toe lichten, in afwachting van u reactie verblijf ik.

nah ik heb weer genoeg in 1 klap getypt hoop dat je der wat aan hebt....normaal reageer ik echt niet op dit soort dingen maar bij deze kon ik niet laten gaan...

Groetjesssss MAMITA
Met citaat reageren