Los bericht bekijken
  #3  
Oud 1 mei 2007, 13:15
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Interne sollicitatiebrief medewerker Personeelsadministratie: tips gevraagd

COLOR="blue"]Beste Patrick, Hoe vind je de brief nu?[/COLOR]

XXX
XXX
XXX

Amsterdam, ……2007

Xxxx
Xxxx
Xxxx


Betreft: interne sollicitatie medewerker personeelsadministratie


Geachte mevrouw XXX,

Naar aanleiding van de vacature zoals deze te lezen staat op …….net en ons telefonisch onderhoud heden ochtend, solliciteer ik hierbij naar de functie van medewerker personeelsadministratie.

Tijdens mijn laatste functioneringsgesprek heb ik aangegeven dat ik mijn carričre een nieuwe impuls wil geven en ik op zoek ben naar een nieuwe uitdaging. Deze uitdaging zie ik in een kantoorfunctie, omdat ...........

Momenteel ben ik werkzaam als ……, een baan die ik al sinds 6 jaar met veel plezier doe. Hierin ben ik o.a. verantwoordelijk voor de veiligheid van passagiers, geef leiding aan de cabinebemanning en draag zorg voor de vluchtrapportage en andere dergelijke rapportages(bv ……, ….. etc), afhankelijk van het vluchtverloop. Tevens schrijf ik de evaluatierapporten voor cabin attendants. (dit stuk niet vermelden, want je werkzaamheden staan in je CV of het moet wat toevoegen aan je schrijven hierboven. Uit dit schrijven blijkt namelijk niet, dat je van baan wilt veranderen. Je schrijft juist dat je het werk wat je nu doet met veel plezier doet.

In de jaren dat ik nu voor ………. werkzaam ben, heb ik inzicht gekregen in de gang van zaken binnen het bedrijf. Ook is me bekend dat vele processen gepaard gaan met een enorme dosis regelgeving. Mijn bereidheid tot het volgen van een opleiding, mijn gevoel voor regelgeving, integriteit, een goede teamplayer zijn, stiptheid, servicegerichtheid en eerlijkheid zijn kenmerken die me in mijn ogen zeer geschikt maken voor deze functie.

Met deze brief hoop ik dat uw interesse is geprikkeld om mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek, waarin ik mijn schrijven en CV graag toelicht..

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,




Patrick ………………..[/QUOTE]
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren