Los bericht bekijken
  #5  
Oud 1 mei 2007, 13:37
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Interne sollicitatiebrief medewerker Personeelsadministratie: tips gevraagd

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Di_23 Bekijk bericht
Dat ziet er beter uit. Hartelijk dank voor je reactie! Graag gedaan

Citaat:
Je schrijft 'dit stuk niet vermelden.....' :
Het is wel een hele andere afdeling waar ik ga solliciteren en ik heb de functiebeschrijving van mijn huidige baan niet in mijn c.v. opgenomen. Wat doen?
De functie en je werkervaring wel in je CV zetten. Dat is de beste optie. Je kunt eventueel nog dingen noemen die van toepassing zijn op deze nieuwe functie. Iets wat je nu doet en waar je in je nieuwe werk profijt van kan hebben.


Citaat:
Wat denk je van mijn reden hieronder?
Tijdens mijn laatste functioneringsgesprek heb ik aangegeven dat ik mijn carričre een nieuwe impuls wil geven en ik op zoek ben naar een nieuwe uitdaging. Deze uitdaging zie ik in een kantoorfunctie, omdat ...........
ik meer mogelijkheden en zekerheid wil voor de toekomst, op zoek ben naar meer regelmatige werktijden en vooral meer met mijn hoofd wil werken.
wat bedoel je met: meer met mijn hoofd wil werken? Ik denk dat je dit beter anders kan formuleren. Omschrijf wat je precies bedoelt en begin hier mee. Dus dat vooraan je opsomming zetten. Kijk ook wat het bedrijf heeft aan je opsomming. Dus wat voor voordelen zijn er voor het bedrijf als jij van functie verandert. Succes!
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren