Los bericht bekijken
  #5  
Oud 18 oktober 2008, 17:06
Ri@nne Ri@nne is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 405
Ri@nne is on a distinguished road
Standaard Re: Goede sollicitatiebrief Docent heeft aanpassingen nodig.

Hallo Celienepiene,

Misschien is het een idee om deze keer een ander kleurtje te gebruiken? Dezelfde kleur als in de vorige brief geeft de indruk van een standaard. Een ander kleurtje zal mogelijk herkenning geven en benadrukt tevens weer je creativiteit.

Verder heb ik met groen wat kleine aanpassingen gemaakt.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door celienepiene Bekijk bericht

Ik heb vorig jaar mijn opleiding aan de Academie voor Beeldende Vorming afgerond met uitstekende cijfers. Ik ben veelzijdig, enthousiast en zeker instaat zelfstandig les te geven en leerlingen te begeleiden met alle vakken binnen de beeldende vorming. Momenteel geef ik dan ook handvaardigheidlessen, tekenlessen en textiele werkvormen.

Bij mijn huidige werkgevers geef ik de vakken BLV, CKV, Kunstvakken 1 en Kunst en Cultuur. Het niveau op beide scholen is erg verschillend waardoor ik het afgelopen jaar enorm veel ervaring op gedaan heb in zowel het lesgeven zelf als in het lesgeven op vier verschillende niveaus.

(Om je een idee te geven hoe je het anders zou kunnen omschrijven)
Ik zou het geweldig vinden om mijn vakmanschap te kunnen voortzetten binnen een school die zich op zowel op diversiteit van lesgeven richt als op interesse in de individuele leerling.
__________________
Rianne
Met citaat reageren