Los bericht bekijken
  #1  
Oud 23 juli 2009, 00:09
nieuw nieuw is offline
Lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2009
Berichten: 5
nieuw is on a distinguished road
Standaard graag reactie op mijn brief

ik zou graag een reactie van jullie willen op mijn brief.

het mag nog wel iets vlotter misschien.

Betreft: sollicitatie Medewerker xxxxxxxxxxxxxxxxxx.

Geachte heer xxxxxxxxx,

Bij het lezen van de vacature xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx op de website: xxxxxxxxxxxxxxxnl was ik meteen enthousiast.

Tijdens mijn werk als binnendienst medewerker heb ik ervaring opgedaan met het beoordelen van diverse risico’s en het verstrekken van offertes. Ook het behandelen van schades behoort tot mijn werkzaamheden. Ik zie het als een uitdaging om dit verder uit te breiden in deze functie.

Op eigen initiatief ben ik doorgegroeid naar mijn huidige functie mede door het volgen van de opleiding Financieel adviseur. Ik ben hierdoor in het bezit van de diploma’s voor alle WFT modules. Door het vergelijken en opvragen van offertes bij meerdere maatschappijen ben ik goed op de hoogte van de premies en voorwaarden. Hierdoor denk ik de goede concurrentiepositie te kunnen behouden.

Aan een nieuwe situatie kan ik mij snel aanpassen en kan op een tactvolle manier informatie aan klanten over te brengen.

Ik zie uw uitnodiging voor een gesprek met veel plezier tegemoet om mijn enthousiasme over deze baan verder toe te lichten

Hoogachtend,




alvast bedankt
Met citaat reageren