Los bericht bekijken
  #4  
Oud 14 september 2011, 01:48
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LauravanB. Bekijk bericht
helaas miste ik hierbij het persoonlijke contact.
Ik zou proberen dit positief om te draaien. En het mogelijk wantrouwen wegnemen waarom je als secretaresse geen persoonlijk contact had. Het cruciale verschil met de functie waarop je solliciteert lijkt me niet dat je geen persoonlijk contact had, maar dat je met externe klanten omgaat, in plaats van met interne medewerkers. Kun je dat op een positieve manier overbrengen? Dat wil zeggen, als bron van enthousiasme in plaats van als teleurstelling ('helaas')?

Citaat:
Ik zou mezelf willen omschrijven als representatief, servicegericht, enthousiast en ambitieus.
Tevens ben ik communicatief sterk en verlies ik in stressvolle situaties nauwkeurigheid niet uit het oog.
Misschien kun je enkele van die kwaliteiten aantonen in je sollicitatiebrief. Klik bijvoorbeeld eens door naar 'ambitieus' en kijk onder de kop 'Hoe toon je bij een sollicitatie aan dat je ambitieus bent?'

Citaat:
Het lijkt mij een uitdaging om uw gasten een aangename en onvergetelijke ervaring te bieden.
Dat is de kern van de functie. Ik vraag me af of je dat een 'uitdaging' moet noemen. "Ik zie ernaar uit uw gasten ..." klinkt misschien beter.
__________________
René
Met citaat reageren