Los bericht bekijken
  #3  
Oud 24 november 2010, 20:19
kjoetie kjoetie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 november 2010
Berichten: 5
kjoetie is on a distinguished road
Standaard

inmiddels nog aardig wat veranderd onder andere met de gegeven tips, lijkt de opbouw van de brief inderdaad ten goede gekomen, maar zou graag nog wat reactie´s ontvangen positieve mag natuurlijk ook.

Geachte heer, mevrouw,

Graag wil ik solliciteren op de duale opleidingsplaats tot HBO verpleegkunde volledig. Tijdens de open dag op de HAN 20 november jl. werd me wederom duidelijk gemaakt waarom ik graag in dit beroep wil werken. Vrijwel alle facetten zijn interessant. Verder vindt ik het een veelzijdig beroep waarin je naast de zorg voor de patiënt ook een rol speelt in de coördinatie om de patiënt heen.

Verpleegkunde zou mij alles kunnen bieden wat ik in een beroep zoek, namelijk contact met mensen, advies geven, verzorging wellicht ook behandeling. De doorgroeimogelijkheden in deze beroepsgroep, het feit dat je nooit uitgeleerd bent. En natuurlijk een grotere verantwoording. Binnen mijn huidige werk heb ik al wat ervaringen opgedaan wat betreft het geven van advies, in dit geval geneesmiddelen en voedingsupplementen. Het …....... heeft bij mij een voorkeur aangezien u o.a. op de spoed eisende hulp alle patiënten kunt opvangen, ongeacht de ernst van het letsel. Dit is ook de afdeling en het team waar ik, zodra dat een optie is graag zou willen werken.

Ik denk dat ik geschikt ben voor deze opleiding en vorm van onderwijs omdat ik mij goed realiseer wat het inhoud, er de discipline voor kan opbrengen, en een goede motivatie heb. Wat kan ik u geven, uiteraard mijn volledige inzet binnen de instelling en opleiding, daarnaast ben ik flexibel inzetbaar ook op zon en feestdagen, een doorzetter en kan ik bijdragen aan een gezellige professionele werksfeer.

Graag licht ik de brief toe tijdens een van de selectiebijeenkomsten.
Met citaat reageren