Los bericht bekijken
  #2  
Oud 11 december 2012, 18:11
miesje26miesje miesje26miesje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 november 2012
Berichten: 17
miesje26miesje is on a distinguished road
Standaard

Zijn dit betere stukjes??

Zeer geďnteresseerd las ik uw advertentie op Marktplaats.nl waarin u opzoek bent naar een enthousiaste maatschappelijk medewerkster. Het prettige telefonische gesprek dat ik met u voerde om nadere informatie in te winnen heeft mijn belangstelling voor de functie verder vergroot.


Een sociaal en nauwkeurige medewerkster met verantwoordelijkheidszin is de maatschappelijk medewerkster die u zoekt. Verder ben leergierig, communicatief vaardig en stressbestendig. Ik bezit een hoge mate van inzet en doorzettingsvermogen en ben niet snel uit het veld te slaan, dit heb ik met name ondervonden door mijn huidige opleiding die veel zelfdiscipline en doorzetting vermogen vereist. Ik vind het leuk en belangrijk om "mee te denken" en eigen ideeën te kunnen ontwikkelen en te realiseren. Opdrachten verricht ik altijd met grote inzet en ben pas tevreden met een uitstekend eindresultaat. Met mijn motivatie mijn persoonlijkheid en mijn opleiding als maatschappelijke dienstverlener ben ik een geschikte kandidaat
Met citaat reageren