Los bericht bekijken
  #6  
Oud 12 december 2006, 17:28
Erik Erik is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 39
Erik is on a distinguished road
Question Re: Sollicitatiebrief politiemedewerker

Bedankt voor je reactie,

Ik vind het zelf een een rare zin mijn vader heeft mij daarbij geholpen deze zin: Bovendien pas ik in een functie waarbij regels nageleefd dienen te worden, maar ook weet dat uitzondering deze regels bevestigd.

Ik zal die zin uit mijn sollicitatiebrief halen. Maar waar kan ik dan mijn reden plaatsen waarom ik bij de politie wil zoals jij ook al aangaf. Ik heb hieronder een reden gegeven maar ik vind hem zelf nogal erg lang mischien dat jij mij daarbij nog iets kan helpen Marrie.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mijn reden om bij de politie te solliciteren is dat ik mij sterk wil maken voor een betere en veiligere samenleving, zoals jullie motto Herkenbaar aanwezig Ik zou graag van mensen helpen mij beroep willen maken en ik denk dat ik daarom bij de politie helemaal op mijn plek zal zijn. Het afwisselend werken bij de politie is ook wel een belangrijke factor in mijn keuze. Je weet vaak ’s ochtends niet wat je ’s middags zal doen.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

(Punt 8) En waarom ik in de organisatie past? (Ik solliciteer bij Groningen)

Korps Groningen trek mij heel erg, omdat je de combinatie hebt van landelijk gebied en het stadsleven. De informatie die ik van u heb gekregen, en terugkomend op eerdergenoemde competenties, verwacht ik veel voor de organisatie te kunnen betekenen.

Is dat een beetje een goede zin? of moet die toch een beetje anders worden ingedeelt?

Maar wat kan ik er nog meer bij zetten, ik heb geen flauw idee
Met citaat reageren