Los bericht bekijken
  #3  
Oud 24 januari 2013, 22:33
RichWes RichWes is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 21 november 2011
Berichten: 89
RichWes is on a distinguished road
Stuur een bericht via Skype™ naar RichWes
Standaard

Hey Erik,

Ik sluit mij aan bij Musje; beschrijf waarom jij een meerwaarde voor dat bedrijf bent, niet wat jij aan het bedrijf denkt te hebben.

Daarnaast zitten er veel zinnen in die net niet goed lopen. Laat eens je brief lezen aan iemand die dichtbij je staat (familie, vrienden) en die goed in Nederlands is. Hij/zij zal je tekst vast wat vloeiender kunnen maken.

Verder moet die zin: "Mijn werk bij Skanna Basics brengt mij op fantastische evenementen als beurzen, concerten, bruiloften, diners, recepties", er absoluut uit. Je moet geen reclame gaan maken voor het bedrijf waar je weg bent/gaat .

Verder nooit hopen in een brief. Hopen is veels te vrijblijvend. "Ik vertrouw erop ....", zou je als vervanging kunnen gebruiken (zijn ook nog wel andere opties hoor).

Tot slot, als je al (ten minste) vanaf 2009 in de horeca werkt, heb je dan tot nu toe nooit een training of kleine opleiding gevolgd hierin en deze met goed gevolg afgerond?? Bijvoorbeeld Sociale Hygiene of HACCP? Zo ja, vermeldt dit dan zeker in je brief! Dergelijke diploma's vermelden, geeft je zeker een meerwaarde.

Wees niet bang of terughoudende om een verbeterde versie van je brief hier te posten . We zullen hem dan opnieuw beoordelen .

Succes!

Groet,


Richard
Met citaat reageren