Los bericht bekijken
  #3  
Oud 8 juli 2016, 14:28
Tichardo Tichardo is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 november 2015
Berichten: 10
Tichardo is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flinnel Bekijk bericht
Als alles goed loopt heb ik in september mijn HBO diploma voor Game Art binnen. Helaas valt er in Nederland weinig werk te vinden in de Game Industrie en ik weet ook niet zeker of ik in deze richting nog verder wil.

Ik ben momenteel 28 jaar en door wat persoonlijke problemen huur ik een kamertje bij mijn broer thuis, waar ik mij enorm schuldig over voel.

Ik vroeg mij af wat voor werk ik zou kunnen doen op HBO niveau, om toch nog gebruik te maken van mijn diploma. Ik kan goed met computers en programma's overweg, ben erg analytisch ingesteld. Helaas ben ik niet erg uitgaand van karakter (verlegen zelfs) en door mijn ADD kan ik geen gesprekken volgen als er teveel mensen aan het praten zijn. (winkelmedewerker valt om deze reden bij mij ook af)

Ik zat zelf te kijken naar (Financieel) Administratief Medewerker. Ik heb alleen geen opleiding in Business afgerond, zou dat een groot probleem zijn? Het liefst zou ik graag meteen ergens aan het werk willen gaan en een eigen woning vinden. Heeft iemand suggesties hoe ik het beste verder kan gaan?
Administratie is iets wat straks allemaal wordt overgenomen door computers, gebeurt nu eigenlijk al. Binnen de IT zijn er volgens mij meer dan genoeg mogelijkheden waarbij jouw vaardigheden goed van pas zullen komen. Denk dan bijvoorbeeld aan een functie als tester.

Succes!
Met citaat reageren