Discussie: CV voor ICT-starter
Los bericht bekijken
  #3  
Oud 11 mei 2010, 13:39
AE86 AE86 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 mei 2010
Berichten: 3
AE86 is on a distinguished road
Standaard Re: CV voor ICT-starter

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbids Bekijk bericht
Enkele suggesties:

Ik zou de genoemde functies bij werkervaring wel even uitwerken. Niet iedereen weet wat een productmanager is of een migratiemedewerker (dit is 1 woord, aan elkaar schrijven dus). Tevens zou ik daar ook uitleggen wat de taken/werkzaamheden waren en welke skills je hebt gebruikt. Verder zou ik alleen relevante (ICT) werkervaring noemen (dus geen dagbladbezorger). Of schaar de dagbladbezorger onder een kopje "Overige werkervaring".
Gedaan, ik wou de functie dagbladbezorger wel vermelden omdat ik dit nu al 5 jaar lang doe.

Citaat:
Heb je eventueel nog ICT gerelateerde stages gedaan die het vermelden waard zijn?
Nee, ik ben net voor mijn stage gestopt op het MBO.

Citaat:
Hoe goed is je taalkennis m.b.t. Nederlands en Engels (zowel gesproken als geschreven)?
Bijvoorbeeld: Nederlands: gesproken en geschreven vloeiend - Engels: gesproken goed en geschreven matig.
Veranderd.

Citaat:
Wat is het niveau van je vaardigheden?
Bijvoorbeeld: hobbymatige kennis of heb je meer expertise?
Ook aangepast.

Citaat:
Heb je nog overige vaardigheden?
Bijvoorbeeld: heb je ooit een bestuursfunctie gehad of ben je (sport)trainer geweest?
Helaas niet.

Citaat:
Geef ook even aan wanneer je je rijbewijs B denkt te behalen. Zonder een autorijbewijs kom je in ICT-land niet ver.
Vervelend, het zal nog wel even duren voor ik een autorijbewijs heb. Maar kan ik dit niet beter in de sollicitatiebrief vermelden?

Citaat:
Succes met solliciteren!
Dankjewel Ik heb de nieuwe versie bij dit bericht toegevoegd. Ik ben zelf nog niet tevreden over de manier waarop ik nu de vaardigheden gepresenteerd heb. Ook vind ik het jammer dat het CV nu 2 A4's beslaat. Daar ga ik dus nog even aan werken. Mocht er nog iemand tips hebben dan zijn deze altijd welkom.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf Curriculum Vitae forum.pdf‎ (259,0 KB, 239x gelezen)
Met citaat reageren