Los bericht bekijken
  #1  
Oud 9 september 2007, 14:22
Angie
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard sollicitatiebrief stageplaats

Hallo allemaal...

Ik volg sinds kort de opleiding Personeel en arbeid. Ik ga solliciteren voor een stageplaats binnen een bedrijf. Ik hoop echt van harte dat iemand mij tips kan geven voor de brief die ik heb opgesteld. Heb hier namelijk niet veel ervaring in. Alvast heeeeeeeeeeel erg bedankt voor de reactie(s)

Hier komt ie:


Adres stagebedrijf

Adres schrijver


Plaats, datum

Betreft: stageplaats afdeling P&O




Geachte mevrouw (naam),

Via mijn medestudent (naam) hoorde ik dat bij uw organisatie de mogelijkheid bestaat om een stage te lopen. Graag solliciteer ik als eerstejaarsstudent Personeel en Arbeid aan de Fontys Hogeschool te Sittard naar een stageplaats op de afdeling P&O binnen uw organisatie. Mijn voorkeur gaat uit voor ongeveer 28-32 uur per week gedurende een periode van minimaal één jaar.

Op dit moment volg ik, zoals gezegd, de deeltijdopleiding Personeel en Arbeid. De opleiding is zeer praktijkgericht, wat mij erg aanspreekt. Echter ik mis in mijn huidige baan de aansluiting met dit vakgebied. Ik zou dan ook graag mijn theoretische kennis vanaf mijn eerste studiejaar willen toepassen in de praktijk.

Men typeert mij als leergierig met aanpakkersmentaliteit. Bovendien ben ik zeer sociaal, collegiaal en vriendelijk ingesteld. Graag zou ik deze eigenschappen willen inzetten tijdens een stageperiode binnen uw organisatie. Ik hoop dan ook dat u mij de mogelijkheid biedt om mijn brief en CV in een persoonlijk gesprek toe te lichten.



Met vriendelijke groet,



Naam
Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren