Los bericht bekijken
  #8  
Oud 6 januari 2007, 15:13
stein27 stein27 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2007
Berichten: 20
stein27 is on a distinguished road
Stuur een bericht via MSN naar stein27
Standaard Re: Sollicitatiebrief politie

bijgaand de gewijzigde brief

Geachte mevrouw,heer,
U zoekt iemand die hét visitekaartje is van de politie, dat is de reden dat ik u deze sollicitatiebrief schrijf.

In mijn huidige functie als assistent accountmanager particulieren en in mijn vorige functie heb ik bewezen goed in staat te zijn om een eerste aanspreekpunt te zijn voor de klanten. Ik heb zowel telefonisch als in persoonlijk contact met de klanten. In deze zelfstandige functie is, onder andere 1 van mijn werkzaamheden het helder krijgen van de klantvraag en daar een passende klantgerichte oplossing voor te zoeken.

Wat mij aanspreekt in de functie van medewerker Intake & service bij de politie is het werken met mensen in verschillende situaties onder snel wisselende omstandigheden. Dat je mensen helpt met hun vragen en problemen een luisterend oor bent. Daarnaast het werken ín én vóór onze samenleving en het bedragen aan een veilig Nederland.

Helaas geeft een brief een beknopt beeld. Daarom licht ik mijn brief graag nader toe in een gesprek. Voor een volledig overzicht van mijn opleiding en ervaring verwijs ik u naar het bijgesloten curriculum Vitea

Met vriendelijke groet,

Kan ik deze wegdoen???
Met citaat reageren