Los bericht bekijken
  #1  
Oud 21 september 2012, 00:14
headbanger headbanger is offline
Lid
 
Geregistreerd: 17 september 2012
Berichten: 6
headbanger is on a distinguished road
Wink Solicitatie stage beveiliger

hallo allemaal,
alvast bedankt voor het lezen van mijn grof geschreven sollicitatie brief.
ik ben erg slecht met zinsopbouw en het lekker laten lopen van een zin.
graag jullie medehulp.


geachte heer ******,

Via de site van ECABO heb ik gezien dat uw bedrijf stage plaatsen aanbied voor beveiliger niv. 2.
Graag wil ik een steentje bijdragen in een dynamische en goed team. Mijn studie doe ik via de LOI is gericht op objectbeveiliging, maar wil ook graag bij een van uw andere diensten meekijken en werken.

Nu ben ik werkzaam in een hondenpension hier ben ik verantwoordelijk voor alle honden en overige aanwezige dieren dat zij geregistreerd worden en dat de gezondheid optimaal blijven.
Dit bedrijf heeft een startende particuliere beveiligings bedrijf en heb als service medewerker veel werk gedaan wat erg veel aansluit op beveiliging, zoals: klanten te woord staan via een intercom in een parkeergarage, kleine administratieve zaken afhandelen en hangjongeren verzoeken om te vertrekken . Vooral het deel van beveiliging heeft me erg geboeid, vandaar ook deze omscholing.
Nachtdiensten zijn geen probleem voor mijn omdat, ik regelmatig nachtdiensten draai gericht op camera toezicht en het contact behouden met de objectbeveiligers en de pand eigenaren.

Uw bedrijf wekt mijn interesse op omdat, uw erg veel diensten aanbied waar k erg veel in wil leren. Met regelmaat neem ik contact met uw surveillance medewerkers, hierbij wordt ik altijd netjes te woord gestaan en gerichte vragen gesteld.

Voor een compleet overzicht van mijn opleidingen en ervaring verwijs ik u naar mijn curriculum vitae. Graag zou ik de gelegenheid krijgen om mijn sollicitatie nader toe te lichten.

Met vriendelijke groet,

*******




Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren