Los bericht bekijken
  #1  
Oud 16 augustus 2005, 18:11
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Open sollicitatie onderzoeksbureau binnen de gezondheidszorg

Mijn eerste sollicitatiebrief dus ik ben benieuwd naar de commentaren.


Geachte mevrouw H.,

In de periode februari-juni 2004 heb ik in samenwerking met <bedrijfsnaam> mijn bachelorscriptie voor de studie Econometrie&Operationele Research, variant Operationele Research, geschreven. De scriptie aangaande wiskundige modellen voor het beoordelen van ziekenhuisprestaties, het zogenaamde benchmarken van ziekenhuizen, heb ik geschreven onder begeleiding van Drs. M. L., werkzaam op de afdeling <afdeling>. Via hem ben ik ook aan uw naam gekomen. Tijdens deze periode in 2004 ben ik zeer geďnteresseerd geraakt in de werkzaamheden van <bedrijf> en dan met name de betreffende afdeling, reden om een open sollicitatie te sturen nu mijn Master Operationele Research bijna is afgerond.

Tijdens mijn studie heb ik de nodige kennis opgedaan omtrent het opstellen en het implementeren van kwantitatief economische modellen, met name voor logistieke problemen. Mijn interesses liggen op het gebied van kwantitatief onderzoek en dan bij voorkeur op gebieden met een maatschappelijk raakvlak, zoals de gezondheidszorg. Ik beschik over een gezonde dosis werklust en eigen initiatief, wat verder is ontplooit in mijn fulltime bestuursjaar bij studievereniging <naam studievereniging>.

Mijn scriptie is destijds als goed beoordeeld door de heer L., het gecombineerde oordeel van <bedrijf> en de universiteit was een 8,5. Enige tijd na de afsluiting van deze scriptie heeft de heer L. mij nog op de hoogte gesteld van een vacature voor junior econometrist binnen <bedrijf>. Destijds lag mijn prioriteit echter nog bij het afronden van mijn Master diploma. De Master verwacht ik half november af te ronden en per 1 januari 2006 zou ik graag een functie met een kwantitatief economische achtergrond binnen <bedrijf> bekleden. Na de nodige research via de website en bij de heer L., lijken de afdelingen <afdeling> en <afdeling> mij het meest aan te sluiten bij mijn vaardigheden en interesses. Voor meer informatie omtrent mijn bachelor werkzaamheden bij <bedrijf> verwijs ik u naar de heer L.

Graag verneem ik van u of er rond 1 januari 2006 geschikte vacatures beschikbaar zijn binnen <bedrijf> en zou ik in een oriënterende gesprek de mogelijkheden met u willen bespreken.

Met vriendelijke groet,


Niet Geregistreerd

bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren