Los bericht bekijken
  #8  
Oud 27 juni 2013, 15:13
kersensnoepje84 kersensnoepje84 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 13 juni 2013
Berichten: 18
kersensnoepje84 is on a distinguished road
Smile nieuwe versie

Hallo forumers,

Hier mijn nieuwe versie van de brief. Nu met minder 'ik'.
-------------------------------

Mijn adres

Hun adres


Betreft: Stage doktersassistent



Geachte mevrouw Naam,

Op zoek naar een stageplaats tot doktersassistent richt ik mij tot u. Heeft u weleens gedacht aan een stagiair die al de nodige werkervaring heeft?

Zeer gemotiveerd ga ik in september beginnen met de opleiding doktersassistent van (naam school). Het is een nieuwe weg die ik vol enthousiasme insla. Door mijn achtergrond als dramadocent en HBO opleiding denk ik, als stagiair, direct van toegevoegde waarde te zijn binnen een van de (naam organisatie) locaties. Het inleven in de patiënten en je verplaatsen in de situatie waarin ze zich bevinden creëert begrip van hun vragen. Daarnaast is er de docent in mij die op de werkvloer geleerd heeft geduldig een heldere uitleg te geven.

Het afwisselende karakter van de functie en het persoonlijke contact met cliënten en collega's spreken mij enorm aan. Ik begrijp dat het begeleiden van een stagiair tijd vergt. Iets wat soms schaars kan zijn op de werkvloer van alledag. In mijn eigen ervaring met het begeleiden van mbo stagiaires heb ik ondervonden dat directe communicatie en feedback efficiënt werkt. Iets wat ik ook in deze stage graag nastreef.

Vanaf oktober maar uiterlijk december zou ik graag starten met de stage. Twee tot maximaal vier werkdagen per week kan ik een team komen versterken. In goed overleg is veel flexibiliteit mogelijk.

Verder ben ik iemand die ervan houd orde te scheppen. Of dit nou in een kleuterklas is of achter een bureau. Werken volgens een vaste en geordende structuur heeft mijn voorkeur. Tijdens mijn studie heb ik als bijbaan verschillende administratieve functies verricht. Het werken met dossiers en verwerken van veel informatie is mij niet vreemd.

Kortom, spreekt het u aan een stagiaire te begeleiden die niet net uit de schoolbanken komt en gewend is zelfstandig te werken? Graag licht ik mijn motivatie en cv nader toe in een gesprek.



Met vriendelijke groet,

mijn naam

email
telefoonnummer
Met citaat reageren