Los bericht bekijken
  #3  
Oud 1 januari 2008, 17:30
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: nare ervaring met Hanze college

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thor2002 Bekijk bericht
Niet uit eerste hand, maar ik heb een collega die niet echt blij was met haar opleiding bij een grote scholengemeenschap. Ze kreeg voortdurend vakken 'uit een samengestelde reader' terwijl ze een boek had aangeschaft (en dat vervolgens niet werd gebruikt), bij vragen over de te leren stof kreeg ze te horen dat ze dat nog wel een keer zouden krijgen (niet dus), bij contact met 'hogerop' was steevast de eerste vraag wat haar nummer was, want namen bleken erg lastig te onhouden...
Is overigens een school in holland...Mag je twee keer raden naar de naam

Thor2002
Ik heb nare ervaring gehad met Inholland utrecht. Ze wisten dat is dislectisch was en heb een bewijs ingeleverd maar met het plannen van de examens toch niet rekening mee gehouden. ik stond daar. Ik rende van de ene leraar en de andere. Kon niemand wat schelen. Ik ben nu echt bang om me ergens in te schrijven.Ik heb een soort examen vrees gekregen door die toestand.
De meeste lessen waren er geen leraren. Als een klas maar 7 leerlingen overhoud van allen, dan klopt het toch niet.
nou dat is mijn verhaal met Inholland. En raad eens waar ze op de voorpagina staan. De tijdschrift andersom dat is een tijdschrift voor mensen vooral met dyslectie of handicap. Overal met koeienletters vermeld inholland het beste met dyslectie die kan omgaan. nou ik denk het niet.
Met citaat reageren