Los bericht bekijken
  #2  
Oud 23 maart 2015, 13:22
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Ik begrijp dat het lastig is, maar ik wil je toch graag uitdagen om zelf met ideeën te komen waar wij vervolgens op kunnen schieten. Dat kun je wel, anders zou je niet solliciteren naar de functie van trainer. Als trainer improviseer je heel wat af, weet ik uit eigen ervaring :-) Maar ik zal je wel een beetje op weg helpen. Van belang is dat je een verhaal houdt, dat het een afgerond geheel is. Je kunt dit heel makkelijk doen door een voorwerp mee te nemen, bijvoorbeeld een plantje. Je kunt dan bijvoorbeeld vertellen dat je het heerlijk vindt om de mensen die je begeleidt te zien groeien en dat het tevens symbool staat voor je allergrootste hobby: tuinieren. Zorg dat je verhaal persoonlijke elementen bevat, dat maakt het overtuigend en onderscheidend. Verwacht niet dat je zo'n verhaal in een keer op papier hebt staan, dat moet groeien. Schrijf, leg het even weg en kijk er dan nog eens kritisch naar. Zo groeit het langzaam uit tot een unieke presentatie van jezelf. Succes met je brainstorm. Ik ben benieuwd!
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren