Los bericht bekijken
  #2  
Oud 25 juni 2016, 18:02
Werkenisleuk Werkenisleuk is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 16 juni 2016
Berichten: 66
Werkenisleuk is on a distinguished road
Standaard

Suggesties,

(jouw adresgegevens niet in de brief, dat blijkt uit jouw cv)


[QUOTE=royalphen;42468]Ik wil binnenkort een sollicitatiebrief versturen maar ben erg onzeker of deze wel goed is. Graag zou ik hier wat verbeterpunten willen meenemen!

Ik wil naast mijn huidige werk in een andere richting een opleiding volgen. Hiervoor heb ik natuurlijk een stageplaats nodig.

De Boterbloem B.V.
T.a.v.: Afdeling personeelszaken
Appelplukstraat 11
1000 AA Beahoven


Betreft: open sollicitatie 'stageplaats voor de functie .......... '


plaats, 23 juni 2016


Geachte heer/mevrouw,

Op dit moment ben ik (fulltime/parttime) werkzaam bij een logistiek bedrijf in de functie van junior logistiek manager.

Om mijn blikveld te verruimen en een volgende stap in mijn carriere te maken, ga ik a.s. september beginnen met de opleiding personeel en arbeid bij studieschool ......

Gekoppeld aan deze studie dien ik een stageplaats te bemachtigen voor een periode van X maanden om mijn studie te mogen volgen. Hiervoor zoek ik nog een stageplaats bij een bedrijf welke aansluit bij mijn studie.

Op internet heb ik uw bedrijf De Boterbloem uitvoerig bestudeerd. Uw bedrijf spreekt mij zeer aan vanwege de open- en professionele uitstraling. De manier hoe u klanten te woord staat en deze vragen doorzet en afhandeld heb ik als zeer prettig ervaren. Daarnaast spreekt mij uw product/dienst aan, omdat ............. ??) (te globaal, de vraag blijft, wat maakt het jou, dat jij specifiek bij dat bedrijf stage wilt lopen)

(noot: ik snap het niet, klanten meervoud, en jij als enkelvoud met 1 ervaring door bedrijfscontact? En je werkt al bij een bedrijf? en gaat studie volgen en daarbij zoekende naar een stageplaats bij een ander bedrijf?)

In mijn huidige werkzaamheden haal ik veel enthousiasme en voldoening uit. Ik heb van nature een klantgerichte houding en weet mijn verantwoordelijkheden te nemen. Daarnaast heb ik doorzettingsvermogen en toon ik mijn eigen initiatief en creativiteit. Deze aspecten zijn ook bij mijn leidinggevenden in positieve zin opgevallen.

Mijn meerwaarde en mogelijkheden in een stageplaats bij uw bedrijf, zou ik graag met u willen bespreken in een persoonlijk gesprek.

Bijgesloten treft u mijn curriculum vitae. Ik wil mijn motivatie en de mogelijkheden voor een stageplaats binnen uw bedrijf graag met u bespreken. Ik zal dan ook binnen één week contact met u opnemen om te kijken of daar een mogelijkheid toe is.

Met vriendelijke groet,


..............

Eigen naam



Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren