Los bericht bekijken
  #2  
Oud 21 april 2009, 23:11
kikelientje kikelientje is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 31
kikelientje is on a distinguished road
Standaard Re: Mijn sollicitatiebrief, wat vinden jullie?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denise Bekijk bericht
Ik wil graag bij een hotel solliciteren als receptioniste, ik zit nu al dagen me blind te staren op m'n brief maar ik ben er niet tevreden mee. Ik kom er echt niet uit .

Ik zou jullie tips echt enorm waarderen!

Ps. de vacature is eigenlijk voor 38 uur en ik zoek 32 uur maar goed als het echt niet anders kan sta ik er wel open voor om meer te werken maar liever niet in verband met mijn studie. Gewoon stug aan mn 32 uur vasthouden of toch anders uitleggen?

Denise Xxx
XXX 22
Xxx


Aan:
XX
XX
Xx

XX, 15 April 2009


Betreft: Vacature Receptioniste


Geachte mevrouw Xxx,

In mijn zoektocht naar een interessante en uitdagende baan kwam ik jullie vacature voor receptioniste tegen. vertel hier waar je de vacature gezien/gelezen hebt

Ik volg op dit moment de opleiding Hospitality Management te Xxx. Deze opleiding richt zich op de gastvrijheid en dan met name op het toerisme, evenementenorganisatie en de horeca. Aangezien deze opleiding een dag in de week plaats vindt, ben ik op zoek naar een functie van circa 32 uur.

Werken bij op de ik zou hier van maken werken bij uw bedrijf of bij uw bedrijf werken lijkt mij erg leuk. receptie bij Hotel Xxx spreekt mij erg aan door het dagelijkse contact met gasten. Ook het contact met overige afdelingen en administratieve werkzaamheden maakt voor mij het werken op de receptie zo veelzijdig en daardoor blijvend uitdagend. Ik heb voorheen meer dan twee jaar ervaring op gedaan als receptioniste bij Xxx. Dit werk heb ik altijd met veel plezier gedaan. In mijn stages heb ik me verder ontwikkeld als entertainer op Mallorca en Menorca en als reisleidster in Kroatië. Afgelopen winter heb ik ervaringen in de horeca opgedaan en daar ontdekt dat het werken achter de receptie mij veel meer voldoening geeft.

Ik werk graag in teamverband, kan goed met mensen omgaan, ben leergierig en kan goed met de computer overweg. Met mijn ervaring als receptioniste denk ik dat ik een goede kandidaat ben voor een functie bij als receptioniste bij Hotel Xxx.

Voor verdere informatie verwijs ik u naar mijn cv. Ik hoop dat mijn enthousiasme voor u aanleiding is om mij uit te nodigen voor een sollicitatiegesprek. Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.


Met vriendelijke groeten,


Denise Xxx
Bijlage: Cv

verder een prima brief!
laat je even weten hoe het is afgelopen?

Groetjes,
Caroliena
Met citaat reageren