Los bericht bekijken
  #5  
Oud 9 juni 2012, 17:34
Vrunck Vrunck is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 juni 2012
Berichten: 40
Vrunck is on a distinguished road
Standaard

Beter, nog een paar dingen...

Op de website van ** las ik uw vacature van clustersecretaresse. Na ons telefonisch contact afgelopen ...dag (kunnen meer hebben gebeld) , schrijf ik nu (op het moment dat de geadresseerde de brief leest heb je hem al geschreven) deze brief om mijn interesse in uw vacature kenbaar (maak liever aan de telefoon die interesse kenbaar) te maken. Deze functie zou perfect bij mij passen en ik leg u graag uit waarom. << zou hier de actieve vorm kiezen( past i.p.v. zou passen.

Ten eerste omdat ik inmiddels beschik over bijna 10 jaar werkervaring als secretaresse/administratief medewerker, waarvan 5 jaar fulltime bij een transportbedrijf. Toen ik hier begon, ontbrak het in de administratie aan overzicht. Ik heb hier daarop gezorgd voor een overzichtelijk en gestructureerde administratie. In mijn functies heb ik veel ervaring opgedaan met diverse administratieve procedures en het verzamelen, ordenen en verwerken van diverse gegevens (dit zijn toch administratieve procedures?). Een toevoeging Daarnaast heb ik aan deze ervaringen is dat ik in meerdere functies uiteenlopende ondersteunende taken, zoals... verricht heb voor diverse afdelingen.

Ten tweede lijkt uw vacature bij ** mij op het lijf geschreven en zou ik hier met veel plezier aan de slag gaan. Dit zeg je in de eerste alinea en je gaat juist vertellen waarom dat is. Mijn verantwoordelijkheidsgevoel, zelfstandige werkhouding en creativiteit zullen zeker een positieve bijdrage leveren aan uw dynamische zorginstelling.

(...dynamische zorginstelling --> dat de zorginstelling beweegt. Dynamische werkomgeving is wat anders, maar heb het vaker gezien. moet je zelf even bekijken).


Directiesecretaresse's staan er om bekend dat zij de afdelingen draaiende houden en de stille motor op de achtergrond zijn binnen de organisatie. Misschien kun je proberen daar een knipoog naar toe te geven in de vorige.

Hopende u hiermee voldoende enthousiast te hebben gemaakt om mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek, waarin ik mijn brief en CV persoonlijk aan u toe licht.(te passief)

Met vertrouwen zie ik uw uitnodiging voor een persoonlijk gesprek tegemoet waarin ik u mijn enthousiasme, ambities en werkervaring zal toelichten. (beetje ballen mag een clustersecretaresse, die van doorpakken houdt, wel hebben)

Met vriendelijke groet,[/QUOTE]
Met citaat reageren