Los bericht bekijken
  #9  
Oud 15 april 2013, 09:40
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard switchen naar ict

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andre1965 Bekijk bericht
Wat houd mij tegen ?
TJa goede vraag. Misschien het idee dat ik al te oud ben ?

Wat gaat de switch mij opleveren ?
Ik heb nu geen werk en wil dolgraag weer aan de slag. Echter graag in een nieuw vakgebied. Dat levert mij op dat ik weer plezier in mn werk kan krijgen en dat ik mogelijk iets kan gaan doen dat echt op mijn interesses aansluit.
Bovendien gaf mijn oude baan mij op den duur onvoldoende geestelijke uitdagingen.

Hoe kan ik verwezelijken wat ik wil ?
Das nog lastig te zeggen. Ik vraag overal info op over mogelijke opleidingen etc en over de mogelijkheid ergens een leer/werktraject in te gaan, voor zover dat voor mensen van mijn leeftijd nog kan uiteraard.
Ik ben studiebereid en kan heel snel nieuwe stof opnemen, ongeacht waar het over gaat.
Hallo daar,

Ik wil juist graag de ICT weer uit...
Mijn achtergrond is in reclame en ik heb vanwege een dunne arbeidsmarkt in 2008 een test consultant contracht aangegeaan.. het eerste half jaar verdiende ik 1750 bruto, na 6 maanden en het, betaald, behalen van mijn papiertjes werd dit 2750 als starter..

Wat ik wil zeggen is dat je soms brutaal moet zijn en bereid moet zijn tijdelijk offers te brengen..

Ik zat daar (flexity) tussen een koffieautomaat operateur en een barman is..we hebben ons best gedaan en zijn goed aan de bak gekomen..door de crisis hield het voor mij even op omdat ik in de financiele sector zat.. ik ben nu service desk medewerker bij de overheid.. gezellig maar wil graag weer weg/verder...

Succes!
Met citaat reageren