Los bericht bekijken
  #1  
Oud 21 februari 2011, 21:42
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Open sollicitatie naar ondersteunende en administratieve functies in de zorg

Hallo,

Heeft iemand misschien tijd en zin om even naar onderstaande sollicitatiebrief te kijken? Het betreft een open sollicitatie naar een functie in de zorg.

Ik wil erg graag weer iets in de zorg gaan doen, maar het is niet makkelijk een baan te vinden in deze tijd. Ik heb al een aantal afwijzingen gehad, omdat ik een van de 100 sollicitanten was. Ik wil graag een studie volgen, maar dan is het wel handig alvast werk in die richting te hebben.

Alvast bedankt voor de tijd.

Groeten,
Karin


Geachte heer/mevrouw,

Op uw website las ik dat u regelmatig op zoek bent naar ondersteunende of administratieve medewerkers bij de Zorgcentra Rivierenland in Tiel. Heel graag zou ik voor één van deze functies in aanmerking willen komen.

In het verleden heb ik een aantal jaren in de zorg gewerkt, met heel veel plezier! Het lijkt me daarom leuk om weer iets in deze richting te gaan doen, maar dan in de vorm van een ondersteunende en/of administratieve functie.

Het afgelopen half jaar heb ik de tijd genomen om een webwinkel in beenmode op te zetten. Nu ben ik hiernaast op zoek naar een parttime baan.

Mijn vorige baan was bij een automatiseringsbedrijf. Hier heb ik op diverse afdelingen gewerkt. Op de afdeling administratie verrichte ik diverse werkzaamheden, zoals facturatie, debiteurenbewaking, het bestellen van onderdelen, postverzorging en het aannemen van de telefoon. Ook heb ik bij dit bedrijf gewerkt op de afdeling planning. Hier had ik diverse taken, zoals het inplannen van monteurs, customer service en het klaarleggen van onderdelen. Door de gevolgen van de financiële crisis moest ik helaas op zoek naar een nieuwe baan.

Ik kan zelfstandig, maar kan ook heel goed in teamverband werken. Het omgaan met mensen is een van mijn sterke punten. Verder ben ik spontaan, zeer nauwkeurig en altijd bereid om te leren.

Gezien mijn motivatie en ervaring, denk ik dat ik een goede kandidaat ben voor één van uw vacatures.

Graag zou ik in een gesprek het een en ander mondeling toelichten? Ter informatie ontvangt u mijn Curriculum Vitae.

Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.