Los bericht bekijken
  #4  
Oud 7 april 2008, 21:26
MissDiZz's schermafbeelding
MissDiZz MissDiZz is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 26
MissDiZz is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief. Voor morgen graag commentaar etc.

Geachte mevrouw ****,

Met interesse las ik op de site van het stagebureau, dat u op zoek bent naar een ****. Graag wil ik naar deze functie solliciteren.

Op dit moment zit ik in het tweede jaar van de opleiding HBO **** aan het *****. Mijn interesses liggen op het gebied van artiesten gecombineerd met administratieve werkzaamheden. Ik vind dit nogal een vage omschrijving, maar misschien is het wel duidelijk als je weet wat de functie is?Graag wil ik ervaring en kennis opdoen en de vaardigheden die ik bezit in de praktijk brengen.

Wat mij met name aantrekt in de functie die u aanbiedt, zijn de afwisselende en uiteenlopende taken die de stagiair moet doen uitvoeren, ik zou hierbij wat voorbeelden noemen en het bereid zijn om in de avonden en weekenden te werken. Verder ben ik graag bereid om ook in de avonden en weekenden te werken

Uit ervaring weet ikgeen komma dat ik iemand ben die niet alleen in teamverband komma maar ook zelfstandig goed functioneert. Ik ben een gemotiveerde, resultaatgerichte werker die nauwkeurig te werk gaat. Verder zijn flexibel, doorzetten en betrouwbaar flexibiliteit, doorzettingsvermogen en betrouwbaarheid drie sterke punten die op mij van toepassing zijn. Ook pas ik me snel aan situaties aan en pak ik dingen snel op. Waar ik niet zo goed tegen kan is als afspraken niet worden nagekomen en om half werk af te leveren.en wanneer half werk wordt afgeleverd

Vertrouwende u hiermee voldoende over mijn motivatie te hebben geďnformeerd. Graag zou ik de mogelijkheid willen krijgen om dit nader toe te lichten in een persoonlijk gesprek.Graag zou ik mijn motivatie nader toe lichten in een persoonlijk gesprek
Uw reactie wacht ik dan ook met grote interesse af.

Ik ben het eens met het voorgaande commentaar, maar prima brief verder!

Succes
Met citaat reageren