Los bericht bekijken
  #16  
Oud 20 december 2011, 11:57
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard solliciteren

ik heb een ander probleem, maar toch wil ik hier even op reageren.

Ik heb dus helemaal geen problemen met solliciteren op zich. Ik word vrij snel aangenomen, terwijl ik echt geen kei ben in het presenteren van mezelf. Maar blijkbaar toch wel iets heb, waardoor ik snel aangenomen word. Ik zeg ook niet zo heel veel tijdens een sollicitatiegesprek, ik hou het kort en bondig en geef alleen de noodzakelijke en relevante informatie die ik kwijt wil. Verder blijf ik beleefd en bij rare te persoonlijke vragen ga ik er niet echt op in.

Wat ik kwijt wil, is dat ik na verloop van tijd, na de inwerkperiode, niet functioneer. Ik word bij elke werkgever weer weggestuurd. En dit knakt op een gegeven moment je zelfvertrouwen. Ik sta nu op het punt weer te solliciteren naar een baan die ogenschijnlijk perfect zou kunnen passen. Maar ik ben bang dat het ook weer niets gaat worden. Wéér een dumper. Mijn man heeft een baan, we redden het zo, dus het ik hoef niet persé te solliciteren en wéér voor de zoveelste onderuit te gaan (hoogstwaarschijnlijk). Voor mij de vraag: ´wat moet ik doen, zal ik wel of niet het risico nemen weer de mist in te gaan?´
Met citaat reageren