Los bericht bekijken
  #13  
Oud 19 maart 2012, 08:50
monique1985 monique1985 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 maart 2012
Berichten: 2
monique1985 is on a distinguished road
Standaard

@Eveline, het gesprek staat al gepland. Het is nu gewoon een kwestie van afwachten...Ik ben me bewust van mijn sterke en zwakke kanten, maar ik weet niet wat ik er precies mee kan en moet. Ik denk dat mijn werkgever mij vanwege mijn zwakke kanten laat gaan. Maar goed, dan zien we dan wel. En dan weet ik niet of ik een beroep moet kiezen waar mijn sterke kanten beter naar voren komen. Ik wil uiteraard graag werken als psycholoog, maar kan ik dat wel als mijn schrijfvaardigheden mijn zwakte is? Dat is wat ik me nu erg afvraag....

@Rene, ik weet welke taal en spellingsfouten ik maak. Ik ken de regels en pas het toe, het probleem zit hem meer in dat het niet geautomatiseerd is. Ik zie mijn fouten soms niet en ze blijven dan in het document staan. Als ik erop gewezen wordt dan denk ik van tja, ik ken de regel wel en waarom heb ik het niet toegepast en waarom heb ik het over het hoofd gezien. Ik heb tijdens het schrijven van mijn document altijd een paar website open staan waar ik dingen kan opzoeken.

Laatst gewijzigd door monique1985; 19 maart 2012 om 09:01 Reden: zoals gewoonlijk taal en spelling
Met citaat reageren