Los bericht bekijken
  #1  
Oud 28 maart 2011, 13:35
roelien roelien is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 maart 2011
Berichten: 3
roelien is on a distinguished road
Standaard Stagebrief, feedback?

hoi allemaal,
ik ga binnenkort stage lopen en vroeg me af of jullie mijn brief willen beoordelen. alvast bedankt!

xxx, 28 maart 2011
Betreft: xxxx


Geachte mevrouw xxx,
Op de website van xxx las ik dat u opzoek bent naar een stagiaire in Rotterdam voor de afdelingen xxx.
Als student xxx aan de Hogeschool xxx, zou ik het een geweldige kans vinden om in begin September stage te lopen bij xxx
Ik zou graag bij uw bedrijf aan de slag willen omdat de functie goed bij mij past evenals de persoonsbeschrijving. Het lijkt mij daarnaast ook erg leuk om mee te mogen draaien in een multidisciplinair team.
Tijdens mijn studie heb ik door diverse projecten geleerd altijd een grondige analyse te maken. Om deze vervolgens door te vertalen naar ontwerpen die zowel ruimtelijk als programmatisch goed zijn onderbouwd. De projecten van xxx zijn altijd passend voor de omgeving, zonder in deze omgeving op te gaan, een aspect dat mij zeer aanspreekt.


Vanwege de school planning, heeft de stageperiode een duur van 14 weken, maar mocht dit een probleem zijn, zou ik graag met u kijken naar een eventuele oplossing.
Het onderwerp van de opdracht is verder vrij te bepalen. Naast mijn enthousiasme en ambitie voor stedenbouw beheers ik computerprogramma’s zoals Photoshop, Illustrator, Indesign en Autocad.
Graag zou ik het team komen versterken en mijn steentje willen bijdragen aan uw bedrijf. Ik hoop dan ook dat u mij de mogelijkheid kunt bieden om mijn brief en cv in een persoonlijk gesprek toe te lichten.
Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,

xxx
Met citaat reageren