Los bericht bekijken
  #2  
Oud 20 november 2008, 13:17
penthiseleia penthiseleia is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 november 2008
Berichten: 13
penthiseleia is on a distinguished road
Standaard Re: Is mijn CV zo goed? Hulp graag....

Stages klinkt een beetje vreemd he? Ik ken je probleem. Omdat ik zelf ook vers afgestudeerd ben. Ik heb het zelf opgelost door mijn stages te noemen onder een kopje 'Werkervaring binnen studie' (of opleiding kan ook) en daarna een opsomming te maken van de personen (of in jouw geval bedrijven) waar ik stage heb gelopen met een toelichting van de werkzaamheden.

Werkervaring binnen opleiding:
2004
Blokker verkoopwerkzaamheden, klantcontact, etc
amsterdam

2005
Hema verkoopwerkzaamheden, klantcontact, magazijnbeheer
Amsterdam


etc,

je zou ervoor kunnen kiezen om het omgekeerd chronologisch te zetten, met je laatste stage (meest uitgebreide werkzaamheden neem ik aan?) bovenaan. Ik weet niet of het in jouw vakgebied de personen belangrijk zijn maar je zou ook je directe begeleiders kunnen noemen:

2005
Hema Amsterdam verkoopwerkzaamheden, klantcontact
supervisie: A. Jansen

Ik heb trouwens daarnaast nog een tweede kopje met 'werkzaamheden naast opleiding' waarin ik de meer relevante maar niet echt aan mijn opleiding gerelateerde bijbaantjes weergeef. Zo heb ik een opleiding in paramedische hoek gedaan en bijbaantjes gehad in ziekenhuizen. Het werk in het ziekenhuis had niks te maken met mijn opleiding, maar het is wel weer relevant te weten dat ik voor mijn bijbaantjes in een ziekenhuis heb gewerkt en bijvoorbeeld niet in een call-center of bij de bakker.

Veel succes!

ps. uitlijnen lukt me hier niet, maar de werkzaamheden moet dan wat verder weg staan enzo, niet direct achter 'Blokker' of 'Hema' . Mijn CV heb ik opgebouwd met tabellen waarvan de randen onzichtbaar zijn, op deze manier hou je alles mooi onder elkaar.
Met citaat reageren