Los bericht bekijken
  #5  
Oud 11 september 2014, 18:11
Ellen2014 Ellen2014 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 3
Ellen2014 is on a distinguished road
Standaard

ik heb inmiddels al een paar keer geprobeerd om met mijn adjunctchef te praten. Maar ik krijg allerlei excuses te horen T is me duidelijk dat ze me dus niet te woord wil staan. Ik vind dit heel vreemd omdat ik gewoon een goed FG-gesprek had. En ik kan ook altijd prima met haar opschieten. T is juist de eigenlijke cheffin die de laatste paar maanden op me zit te vitten en voor de rest negeert ze me volledig. Dit allemaal sinds ik een paar maanden geleden gesolliciteerd op een interne vacature op mijn afdeling. Ik kreeg in dat sollicitatiegesprek met een commissie complimenten over mijn CV maar ze kozen voor n vaste freelancer met meer ervaring. Ik had te weinig ervaring. No problem maar ik word zelfs gepasseerd voor een intern opleidingstraject tot dezelfde functie. Een unieke kans om meer ervaring op te doen maar de cheffin wil daarover niet met me praten.

Ik ben nu aan t twijfelen of ik naar PZ moet stappen. Maar trek je dan als werknemer niet altijd aan het kortste eind Kiest PZ niet altijd de kant van de baas? Ik ben ergens ook bang dat mijn cheffin bezig is om me weg te pesten.
Met citaat reageren