Los bericht bekijken
  #11  
Oud 3 december 2008, 23:19
Ri@nne Ri@nne is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 405
Ri@nne is on a distinguished road
Standaard Re: Gevraagd: Ervaringen Interim Professionals

Ik geloof niet dat goed lezen je sterkste kant is, Henk. Ik schreef, dat ik afhankelijk ben van de nukken bij de organisatie waar ik werk en dat ik zekerheid heb tot april, dus zou evengoed bijstand kunnen worden en waarna ik zowiezo weer veroordeeld zou zijn tot uitzendbureau’s, aangezien 80% van het arbeidsaanbod via uitzendbureau’s loopt. De baan die ik nu heb was een keus tussen bijstand en in ieder geval 4 weken werk. Ik zit er nu na bijna 2 jaar nog, tja, moet je durven. Dus waar hebben we het over?

Ik denk in kansen en (creatieve) mogelijkheden, niet in beperkingen. Daarom ben ik ook goed in van niets iets maken. Wat is je probleem Henk? Ik denk vooral zoals Tessa al schrijft dat het jou ook wel triggert, maar dat je er het lef niet voor hebt.

Gelukkig hoeft dat ook niet. Voorspelbaar ben je in ieder geval wel met precies de reactie die ik van jou verwacht had. Maak je geen zorgen Henk, het leven is één grote uitdaging met vele kansen en mogelijkheden met de bijbehorende vreugde van de uitdaging voor hen die liever wakker blijven. Maar in slaap vallen en suf worden van een baan met (schijn)zekerheid die niet bij je past en/of waar je je stiekem ongelukkig in voelt mag ook.

Dat is allemaal prima. Verschil moet er zijn.
__________________
Rianne
Met citaat reageren