Los bericht bekijken
  #10  
Oud 22 oktober 2007, 23:02
amiraatje amiraatje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 oktober 2007
Berichten: 9
amiraatje is on a distinguished road
Standaard Re: CV CWI-medewerkster opmaak

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niet geregistreerd Bekijk bericht
dank je wel ik weet eigelijk niet wat je bedoelt over andersom en de laaste stukje boven zetten maar ik laat het zien wat ik ervan begreep meschien is het wel goed.

Persoonlijke gegevens:

Naam: xxx
Geboortedatum: xxx
Woonplaats: xxx
Geboorteplaats: xxx
Telefoon: xxx
Mobiel: xxx
E-mail: xxx
Burgerlijke staat: xxx


Werkervaring:
2006- heden
Ik werk ook bij alberthein als bijbaantje vind het heel leuk heb het naar mijn zin je hebt verschillende contacten met mensen en de sfeer en samenwerking met collega’s is ook heel belangrijk
2006 – vakantiewerk
Ik werkte bij een bejaardenhuis als keukenmedewerkster was alleen voor vakantie en had heel veel contact met oudere mensen die je ten hulp biedt.

Opleidingen:
2002 - 2006
Verzorging gevolgd en heb VMBO- KADER diploma behaald.Vakken: Nederlands, engels, rekenen, verzorging praktijk(EHBO), biologie
2006 -2007
MBO opleiding sociaal juridisch dienstverlening bezig.
Vakken: Nederlands, Specifiek regelgeving, Stagevoorbereiding, Engels, Overheid en recht.


Aanvullende vaardigheden
- Computer ervaring: Windows, word, Excel (nog bezig), PowerPoint.

Sterke eigenschappen
Goede communicatie vaardigheden, teamwerker, overtuigend, initiatief, harde werker en doorzettingsvermogen.

Talen:
Taal Schrijven Lezen
- Nederlands: goed goed
- Engels: redelijk goed
- Marokkaans: redelijk goed

Hobby's
Tennis, koken, karten en lezen
hoop dat CV zo hoort anders breng ik veranderingen in dank je wel: en was dus de sollicitatie goedgekeurd dan kan ik het opsturen.

Laatst gewijzigd door mariekevanoosterhout; 25 oktober 2007 om 14:00 Reden: Persoonlijke gegevens verwijderd
Met citaat reageren