Los bericht bekijken
  #3  
Oud 29 juli 2010, 14:29
ovandoorn ovandoorn is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 juli 2010
Berichten: 4
ovandoorn is on a distinguished road
Standaard Re: Advies gevraagd om met VMBO-TL naar HBO Commerciële Economie te kunnen gaan (23 j

Aller eerst wil ik je bedanken voor je snelle reactie!

Mijn motivatie is; dat ik op dit moment helemaal ongeschoold ben. Waardoor mijn arbeidskansen op de markt niet groot zijn. Op dit moment ben ik werkzaam bij een telecom bedrijf als account manager binnen -buitendienst. Hier ben ik al 4 jaar werkzaam in vast dienstverband. Maar ik wil graag nog naar school gaan om mijn algemene kennis en kans te vergroten.

Daarom ben ik het toelatingsexamen voor het HBO gaan doen, om te kijken of het mogelijk was dat ik vanuit deze positie door kon naar het HBO. Ik ben gezakt met 0.9 punt op mijn schrijfvaardigheid gedeelte van mijn nederlandse toelatingstoets. Voor de andere vakken en leesvaardigheid heb ik een 7 gehaald en dat met nog geen 6 weken voorbereiding. Dus ergens heb ik wel het gevoel dat ik het aan kan.

Vrienden van mij hebben 2 jaar geleden thbo gedaan, en die kunnen nu wel door naar het HBO, ik heb er zelf toen voor gekozen om toch door te werken en de 21 plus toets proberen te halen maar helaas!

Ik wil graag voltijd studeren!

Ik weet dat ik meer potentie heb, alleen vind ik het moeilijk om hierin keuzes te maken. Daarom zou ik graag wat advies willen.
Met citaat reageren