Los bericht bekijken
  #1  
Oud 8 februari 2008, 16:26
marrit marrit is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 februari 2008
Berichten: 1
marrit is on a distinguished road
Standaard open solliciatie voor receptioniste

Marrit de Schiffart

NH Hotel de Ville

Groningen, 8 februari 2008


Betreft: Sollicitatie naar de functie Receptioniste

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van een bezoek bij uw hotel, Hotel de Ville, Oude Boteringestraat 43-45 te Groningen, wil ik graag solliciteren.
Daar heb ik gevraagd aan de balie of er nog mensen nodig zijn voor een parttime baan.

Mijn naam is Marrit Johanna de Schiffart en ik ben 21 jaar. Momenteel ben ik eerste jaarsstudente van de opleiding Leisure Management op het CHN te Leeuwarden.

Graag wil ik als receptioniste bij NH hotel werkzaam zijn. Deze functie spreekt me om diverse redenen aan. De eerste reden, is dat deze functie aansluit bij mijn opleiding en werkervaring die ik al heb gedaan. Daarnaast beschik ik over goede sociale eigenschappen en kan ik ook goed zelfstandig werken.
Doormiddel van mijn stages heb ik veel geleerd in de vrijetijdssector, wat me altijd al interesseerde. Hierdoor heb ik ook ruime ervaring in het computergebruik en kan ik goed overweg met de verschillende reserveringssystemen.

Ik verwijs u voor een overzicht naar mijn bijgevoegde curriculum vitae. Ik hoop dat u voldoende vertrouwen in mij heeft om mij uit te nodigen voor een gesprek.

Met vriendelijke groet,


Marrit de Schiffart

Bijlage: Curriculum vitae
Met citaat reageren