Los bericht bekijken
  #3  
Oud 9 september 2016, 19:27
Schrijfblok Schrijfblok is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 september 2016
Berichten: 2
Schrijfblok is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bt0475 Bekijk bericht
Beste allen,

Ik denk er serieus over na om te stoppen met mijn studie. Echter weet ik nog niet wat ik in het komende jaar wil gaan doen, aangezien ik niet meer aan een nieuwe studie kan beginnen. Ik denk er over na om te gaan werken, maar omdat ik dan dus stop met studeren weet ik niet hoeveel ik mag gaan verdienen. Ik wil uiteraard niet dermate veel verdienen dat ik extra belasting moet gaan betalen, aangezien ik het jaar daarna weer als normale student zou moeten werken om vol te kunnen concentreren op mijn studie. Heeft iemand van jullie enig idee hierover?
Wat ik je kan meegeven wat betreft het kiezen van een opleiding is dat je bij opendagen of op de websites van scholen een heel algemeen beeld wordt geschetst met weinig diepgang. Daarom denk ik ook dat studenten vaak van opleiding veranderen omdat het in praktijk toch anders blijk te zijn. Vraag of er een mogelijkheid is om met met derde of vierdejaars studenten te praten van een potentiële opleiding dan ga je zien dat je hele andere verhalen te horen krijgt. Wellicht dat het maken van een keuze dan makkelijker wordt.

De rest van je stuk kan ik niet plaatsen, kun je meer informatie geven?
Met citaat reageren