Los bericht bekijken
  #2  
Oud 12 augustus 2011, 09:12
Ellie Ellie is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2011
Berichten: 25
Ellie is on a distinguished road
Standaard

Hallo!

Ik heb net naar jouw brief gekeken. Het ziet er goed uit, je komt gemotiveerd over. Ik kreeg het gevoel dat je heel geschikt bent voor de functie, dus ik denk dat je erin geslaagd bent om jezelf te verkopen

Een paar opmerkingen:

- Je schrijft: "Voordat ik aan mijn studie psychologie begon heb ik de pabo afgerond". Tussen 'begon' en 'heb' hoort een komma.

- "tegen komen". Zit dat niet aan elkaar?

- "heeft er voor gezorgd dat erg gemotiveerd ben" : er hoort daar een "ik" uiteraard.

- "deze functie mij de kans om mijzelf verder ontwikkelen" : en een "te"

- "Dit zijn competenties waarvan ik, mede door mijn stage ervaringen, weet ik dat ze bezit" : "ik" moet verplaatst worden

Ik zou verder niets zeggen over het feit dat je als WO-er voor een HBO functie solliciteert. Ten eerste, komt het over alsof je die functie niet echt wilt, maar nou eenmaal moet omdat je niets anders kan vinden (wat wellicht zo is, maar dat moet je niet laten merken). Ten tweede, als het goed is weten ze ook hoe moeilijk het is voor een startende psycholoog om een geschikte baan te vinden. Oh, en een laatste vraag: je zegt dat het een andere vestiging van de instelling waar je stage hebt gelopen is. Komt dat voor in jouw brief? Zo ja, top! Zo niet, doen!

Succes!

Ellie
Met citaat reageren