Los bericht bekijken
  #2  
Oud 2 januari 2013, 21:15
hagel hagel is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2013
Berichten: 7
hagel is on a distinguished road
Standaard

Inmiddels heb ik enkele domme spelfouten eruit gehaald (zoals maaken..)



Ik heb voor mijn CV voor een vaardigheden CV gekozen..
Iemand tips? Dingen die opvallen?



Personalia
Naam: XXX
Adres: XXX
Telefoon: XXXX
Geboortedatum: XXXX 1992
E-mail: XXXX
Burgelijke staat: Samenwonend ik hoop dat dit me helpt met mijn leeftijd..
Nationaliteit: Nederlandse
Bijlage bij sollicitatiebrief naar de functie van Vacature verkoop adviseuse bij Weddings (parttime).

MBO-opgeleide flexibele teamspeler met verkoopervaring en affiniteit met bruiloften. Sterk in details en beweegt zich gemakkelijk tussen verschillende mensen. Kan zich goed aanpassen en heeft oog voor mensen en resultaten. Kan mensen enthousiasmeren en overtuigen. Voelt zich thuis in een jonge, enthousiaste organisatie.

Opleiding
2004 – 2008 MAVO
2008 – 2009 Sociaal Pedagogisch Werk
2009 – 2010 Art & Design
2011 – Heden Toerisme / Verkoper reizen

Competenties en vaardigheden
Op mijn opleiding Sociaal Pedagogisch werk heb ik veel geleerd over hoe mensen reageren op wat ik zeg en hoe je iemand kunt beďnvloeden of ondersteunen. Ook heb ik hierbij een half jaar stage gelopen op een basisschool en goed met kinderen om leren gaan.

Bij de opleiding Art & Design heb ik lessen gehad in Mode & Trends, maar ook leren letten op hoe details voor een compleet plaatje zorgen. Ik heb hier de kans gehad om mijn creatieve vaardigheden te ontwikkelen.

Op mijn opleiding Toerisme heb ik geleerd hoe ik met verkopen, hoe ik de klantwens achterhaal en hoe ik de verkoop afhandel. Met deze opleiding ben ik nog bezig, ik verwacht in Juli af te studeren en te beginnen met een cursus Weddingplannen.

Prestaties

Op mijn huidige opleiding heb ik enkele certificaten gehaald, waaronder een certificaat voor de beste beursstand, die heb ik gekregen omdat ik klanten naar onze stand kon trekken en ze te enthousiasmeren voor verkoop. Ook voor de aankleding van deze stand heb ik een certificaat gekregen. Een ander noemenswaardig certificaat is het certificaat dat ik gekregen heb voor “beste gastvrouw” bij een filmfestival.

Werkervaring
In 2008 heb ik gewerkt bij een wijkcentrum, daar gaf ik samen met een vriend computerlessen aan ouderen. Ik heb hier geleerd heel geduldig te zijn. Ook liep ik in dit jaar stage bij een basisschool, hier leerde ik omgaan met ouders en kinderen. In dit jaar heb ik veel ervaring gekregen op sociaal gebied.

In 2009 heb ik gewerkt bij XXX als Telefoonverkoper, en in dat zelfde jaar bij XXX in de bediening. In dit jaar heb ik veel geleerd over verkopen en klantvriendelijkheid.

In 2011 werkte ik vanuit school op de kerstijsbaan in XX waar ik onder andere kassavaardigheden op heb gedaan.


Momenteel loop ik stage bij XXXX op de reisafdeling. Ik ben hier onder andere bezig met geduldig zijn, met creatieve oplossingen en ideeën komen, klantvriendelijk zijn en klachtafhandeling doen. Ook leer ik hier goed om in een team te werken en met collega’s om te gaan.

Taalvaardigheid
Nederlands - Moedertaal
Engels - Vloeiend in spreken, lezen, luisteren en schrijven.
Duits - Beginnend in spreken, lezen, luisteren en schrijven.
Spaans - Beginnend in spreken, lezen, luisteren en schrijven.

Automatiseringskennis
Word - Zeer ervaren
Powerpoint - Zeer ervaren
Excel - Ervaren
Adobe CS4 - Ervaren
Met citaat reageren