Los bericht bekijken
  #1  
Oud 6 oktober 2013, 12:42
BobdeBouwer BobdeBouwer is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 4 juni 2012
Berichten: 26
BobdeBouwer is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie calculator/werkvoorbereider

Mag ik jullie feedback op mijn open sollicitatiebrief? Mijn valkuil is dat mijn taalgebruik wel eens (onbedoeld) als pedant wordt ervaren.

###
###
###
###

###, 6 oktober 2013
Betreft: open sollicitatie

Geachte heer ###,

Na een periode waarin het voor veel bouwbedrijven moeilijk is geweest om het hoofd boven water te houden klinken in het nieuws de eerste voorzichtig positieve geluiden over een aantrekkende economie. Uit gesprekken met uw werknemer ### begreep ik dat uw bedrijf de moeilijke periode met mooie projecten doorgekomen is.

Ik heb acht jaar ervaring in de functie van calculator/werkvoorbereider bij aannemersbedrijven. Mijn bouwkundige carričre ben ik als werkvoorbereider van vijf seriematige woningrenovaties begonnen bij ###, gevolgd door diverse calculaties. Momenteel werk ik bij ### waar ik als werkvoorbereider twee seriematige projecten heb uitgevoerd en calculaties opstel voor (seriematige) woningaanpassingen en verbouwingen van hoofdzakelijk regionale instellingen.

Van ### hoor en op uw internetpagina lees ik over de korte en heldere communicatie binnen uw bedrijf. Bij zowel de calculatie als bij de uitvoering van bouwprojecten lopen veel uiteenlopende belangen door elkaar. Ik heb ervaren dat goed geďnformeerde bewoners minder overlast ervaren en dat vertrouwen tussen opdrachtgever en aannemer staat of valt met eenduidige en tijdige communicatie. De functie van calculator/werkvoorbereider bij uw bedrijf biedt mij de gelegenheid deze ervaringen, mijn nauwkeurigheid en mijn praktisch inzicht toe te passen.

Als bijlage stuur ik u mijn curriculum vitae toe. Ik neem half oktober telefonisch contact met u op om een eventuele functie van calculator/werbvoorbereider binnen uw bedrijf te bespreken. Mocht u graag eerder contact met mij opnemen dan hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,



Bob de Bouwer
Met citaat reageren