Los bericht bekijken
  #6  
Oud 23 juli 2009, 16:07
mart mart is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 augustus 2008
Berichten: 12
mart is on a distinguished road
Standaard Re: graag reactie op mijn brief

Je moet er gewoon je eigen brief van maken, maar zo zie je hoe je over kunt komen door je zinsopbouw anders te doen.
Niet dat ik hier zo enorm bedreven in ben, maar alle beetjes helpen he!

Over wat je mist moet je in je brief geen melding maken, dat zet je evt in je cv of licht je mondeling toe tijdens een gesprek.

1e en laatste alinea aangepast!
succes

---------------------
Betreft: sollicitatie Medewerker xxxxxxxxxxxxxxxxxx.

Geachte heer xxxxxxxxx,

Bij het lezen van de vacature xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx op de website: xxxxxxxxxxxxxxxnl werd ik meteen enthousiast.

Deze functie zou voor mij een nieuwe stap betekenen en daar ben ik aan toe.
Tijdens mijn werk als binnendienst medewerker heb ik ervaring opgedaan met het beoordelen van diverse risico’s en het verstrekken van offertes.
Ook het behandelen van schades behoort tot mijn werkzaamheden.
Deze kennis en vaardigheden kan ik binnen deze functie verder uit gaan breiden en dat maakt mij gemotiveert en enthousiast.

Binnen mijn huidige functie als ......, heb ik mijn theoretische kennis goed in de praktijk kunnen gebruiken. Door het vergelijken en opvragen van offertes bij meerdere maatschappijen ben ik goed op de hoogte van de premies en voorwaarden.

Verder ben ik iemand die teamsamenwerking belangrijk vind en ben een prettige persoon om mee samen te werken, collega's kunnen van mij op aan en ik vind een prettige werksfeer belangrijk. Als solist ben ik prima in staat mijn werkzaamheden uit te voeren en een nieuwe situatie maak ik mezelf snel eigen. Ik Op communicatief gebied ben ik tactvol en deel ik informatie. Dit kan ik goed naar de klanten en mijn collega's overbrengen.

In het begin zal ik niet alle aspecten beheersen maar denk door mijn verschillende werkervaringen dat ik in staat ben me dit snel eigen te maken om deze functie uit te kunnen oefenen.

Ik hoop dat mijn sollicitatiebrief u motiveert om mij uit te nodigen voor een gesprek zodat ik mijn enthousiasme verder toe kan lichten.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren