Los bericht bekijken
  #8  
Oud 19 mei 2008, 14:57
Amber9 Amber9 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2008
Berichten: 24
Amber9 is on a distinguished road
Standaard Re: Deze baan is het niet, maar wat dan wel?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Catbert Bekijk bericht
Het is heel goed dat je nadenkt over je vervolgstap. Dat staat als een paal boven water. Een full blown coach/ begeleider heeft vaak baat bij wat grijze haren aan de slapen dus ik schat je kans niet te groot in dat al direct voor zo'n functie in aanmerking komt. Misschien wel als je al erg volwassen overkomt en gezag uitstraalt. Een functie zoeken waar coachingsaspecten inzitten lijkt me erg leuk en ook reeel.

Ik wens je veel succes toe en laat geen kansen lopen door te kritisch te zijn.
Ik ben me er ook zeker van bewust dat ik veel te weinig kennis en (levens)ervaring heb om meteen als coach/begeleider aan het werk te kunnen. En dat wil ik ook absoluut niet! Ik ben namelijk nogal onzeker over mijn eigen capaciteiten en vraag me dan ook heel sterk af of ik wel de aangewezen persoon ben voor een baan in zo'n soort richting. Hoewel het wel iets is dat mij heel erg interessant lijkt.
Ik vraag me trouwens bij bijna alle banen af of ik dat wel kan en of dat wel iets voor mij is/het bij mij past. Ik weet nog niet heel precies welke richting ik op wil en wat mij voldoende interesseert om me daar 40 uur per week mee bezig te houden. Ik ben echt een buitenmens dus 40 uur in de week verplicht binnen zitten is sowieso al niet altijd even makkelijk en al helemaal niet als je werk je niet ligt.
Maar komt tijd, komt raad (hoop ik)!
Met citaat reageren