Los bericht bekijken
  #2  
Oud 19 maart 2008, 13:35
steev76 steev76 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 maart 2008
Berichten: 3
steev76 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief verkoopmedewerker

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dayanara Bekijk bericht
hallo allemaal

kan iemand mijn Sbrief nakijken,ik heb er een puinhoop van gemaakt...dit is mijn eerste ooit.
ik heb overal zinnen gehaald van internet en in 1 brief gezet.

Geachte heer/mevrouw,

Met veel interesse heb ik via uw internetsite kennis genomen van het feit dat [Naam bedrijf] op zoek is naar een verkoopmedewerker.

Bij deze stel ik mij graag kandidaat voor deze positie. De reden dat de door u aangeboden functie mij zo aanspreekt is dat ik in mijn werkende leven al eerder heb mogen werken met exclusieve juwelen. Dat is mij destijds altijd zeer goed bevallen. De passie voor het verkoopvak vind ik voornamelijk in de grote diversiteit van de klanten. Ieder heeft verschillende behoeftes en wensen, het is daarom een uitdaging om al deze klanten op de juiste manier te benaderen en daadwerkelijk van dienst te kunnen zijn bij de aankoop van hun juwelen.

Gedurende mijn werk bij [naam ex werkgever waar je het verkoopwerk heb verricht] heb ik mij altijd op een brede manier beziggehouden met de taken en werkzaamheden die zich in een winkel kunnen voordoen. Daarbij kunt u denken aan adviseren, administratie en inkoop.

Naar mijn mening kwalificeer ik mij uitstekend voor deze functie mede door mijn grote dosis aan enthousiasme, klant- en servicegerichte instelling zonder daarbij de resultaten uit het oog te verliezen en mijn leergierigheid.

Graag zou ik een persoonlijk gesprek mijn motivatie nader willen toelichten.

Bij voorbaat dank voor uw reactie.


PS :hoe verklaar ik heel netjes wat ik 2006/2007 heb gedaan.was in spanje voor een jaartje en dat was alleen maar feesten.
Tja... geef er een leuke draai aan; na een tijdje te hebben gewerkt/gestudeerd wilde je graag ook nog van het leven genieten en dat heb je met volle teugen gedaan. Niets menselijks is een werkgever vreemd, hoor!

Succes en laat even weten of je wordt uitgenodigd!
Met citaat reageren