Los bericht bekijken
  #3  
Oud 26 oktober 2012, 10:46
meave meave is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 20 april 2012
Berichten: 39
meave is on a distinguished road
Standaard

Hoi Danjel,

Ik heb juist geprobeerd om hun te laten zien dat ik verstand heb van het vakjargon. Dit omdat ik (behalve als vrijwilliger waar ik net begonnen ben) geen professionele ervaring heb. Wel persoonlijk en heb ik een vriendin begeleid bij het hele proces van hulp vragen. Ook bij een vriend die persoonlijk failliet is verklaard ben ik aan het helpen voor schuldhulpverlening, en zo hoop ik, door het in de brief te zetten, dat ze zien dat ik wel iets ervaring heb.

Hoe vind je dit als openings zin:
Tijdens mijn zoektocht naar een boeiende baan kwam ik op de website werken in het westen waarik uw vacature voor schuldhulpverlener zag staan. Omdat ik in dit werkveld verder wil solliciteer ik naar deze functie.

Waarom ik bij dit bedrijf wil werken. In de gemeente zijn veel mensen die hun financiele plaatje niet meer kunnen overzien. Ik wil mensen begeleiden en helpen om dat plaatje weer orderlijk te krijgen en te zorgen dat deze mensen weer zorgeloos kunnen leven. Als schuldhulpverlener is dit de perfecte manier om te doen. Verder weet ik dat de gemeente xxxx hart voor haar mensen heeft. (en het is lekker dichtbij, maar dat zet ik er natuurlijk in)

Groetjes
Meave
Met citaat reageren