Los bericht bekijken
  #3  
Oud 25 juli 2013, 12:44
Daniil3012 Daniil3012 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 juli 2013
Berichten: 10
Daniil3012 is on a distinguished road
Standaard Reactie op feedback

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xx0231 Bekijk bericht
Hoi Daniil, wat mij zo snel opvalt:

"Om deze reden zie ik het als een bijzondere ervaring om persoonlijk te ontwikkelen bij een prestigieuze onderneming als [bedrijfsnaam] en mijn huidige kennis te delen." Om het meer aan te laten sluiten bij de vacaturetekst, bijvoorbeeld: "De teamspirit en aandacht voor persoonlijke begeleiding bij EY zijn voor mij de reden dat ik me verder bij jullie wil ontwikkelen."

Van paragraaf 2 lijkt alleen de laatste zin me relevant, misschien kun je die ergens anders in je brief kwijt? De brief lijkt me al redelijk lang.

Paragraaf 4 heeft een voorbeeld nodig.

In paragraaf 5 "zou" moet volgens mij "zal" zijn.

In plaats van "Naar mijn mening pas ik goed..." zou ik iets schrijven van: "Vanwege deze eigenschappen pas ik goed / verwacht ik goed te passen...".

"... pas geheel tevreden is als aan alle eisen van de belanghebbenden is voldaan." Dit klinkt een beetje alsof je nooit tevreden bent. Misschien iets van "oog heeft voor alle belanghebbenden en waar maakt wat er van me wordt gevraagd".

De A in "Bijlage A" lijkt me niet nodig.
Hoi xx0231,

Bedankt voor het nakijken van mijn brief!
Met sommige aanpassingen was ik het eens en met sommige niet. In de bijlage staat de aangepaste versie.

De aanpassing van de eerste alinea heb ik toegepast in de tweede alinea omdat ik toch de link met topsport wil behouden.

Verder heb ik alinea 2 bijna helemaal aangepast, ik vond die informatie achteraf niet relevant. (hoewel ik nu misschien mijn ambitie niet benadruk in de brief???)

Wat bedoel je precies met de aanpassing in alinea 4?

Verder wil ik het bedrijf bellen om aandacht te trekken voor mijn sollicitatiebrief. Welke vragen zou ik kunnen stellen???

Alvast bedankt!
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Sollicitatiebrief (forum).doc‎ (29,0 KB, 225x gelezen)
Met citaat reageren