Los bericht bekijken
  #2  
Oud 7 maart 2007, 11:11
cannie cannie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 maart 2007
Berichten: 2
cannie is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie Free Record Shop

Dit is hem geworden dan na lange tijd te peinzen. Graag uw advies s.v.p.


Naam
Straat
Postcode Plaats

Free Record Shop B.V.
Straat
Postcode Plaats

Plaats, Datum


Geachte heer/mevrouw,

Onlangs liep ik één van uw filialen binnen en vroeg of er nog een vacature open stond. Ik werd verwezen naar de website en heb een vacature gevonden van een verkoopmedewerker voor een parttime functie in Nijmegen. Graag zou ik hierop willen reageren, maar mijn voorkeur gaat uit naar een filiaal in Utrecht en naar een fulltime functie.

Ik zal mij eerst even voorstellen: ik ben een jonge creatieve man die altijd veel belangstelling heeft voor media, ik kijk veel films, speel veel spellen, maak me eigen muziek en ben altijd op internet aan het zoeken naar de nieuwste media en release datums. Van kleins af aan heb ik een affiniteit gehad met media. Ik ben weg van elektronica spullen, van cd's tot lcd tv's.

Ervaring heb ik opgedaan als verkoopmedewerker bij de Kruidvat en Dr.Or Reproductions. Bij Dr.Or Reproductions heb ik ook ongeveer anderhalf jaar op de markt gestaan. Bij de Kruidvat heb ik ervaring opgedaan als cassière. Daarom lijkt de functie verkoopmedewerker mij uitstekend geschikt.

Ik voeg mijn CV als bijlage toe aan deze brief.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wacht graag af op een uitnodiging om nader kennis te maken.

Met vriendelijke groet,

Handtekening

Can Ipek

Bijlage: CV
__________________
Time Stops For No One
Met citaat reageren