Los bericht bekijken
  #5  
Oud 12 februari 2016, 12:20
Sneeuwpop Sneeuwpop is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 januari 2016
Berichten: 2
Sneeuwpop is on a distinguished road
Standaard

Hallo allemaal,

Bedankt voor de reacties. Inmiddels heb ik het voorelkaar gekregen om bij 2 bedrijven op gesprek te komen (toch mooi omdat het woordje ICT niet eens op mijn CV staat). Bij het 2e bedrijf mag ik ook op 2e gesprek komen dus ik heb al een aantal ICTers achter mij gelaten.

Dit betreft inderdaag een gedeelde functie als commercieel medewerker en ICT medewerker. Dit is vooral op het gebied van beheer. Deze kant wil ik namelijk ook op. Dit bedrijf wil er graag in investeren om mij 100% in te werken. Indien ik aangenomen word ben ik van plan om een deeltijd HBO te gaan volgen om mij CV uit te breiden en voor eventueel andere bedrijven ook aantrekkelijk ben mocht ik ooit weer op straat komen te staan.

Een associate degree zal dan ook de beste optie zijn denk ik, duur wat minder lang en sluit naadloos aan bij een HBO bachelor.

@Raberzzz: Zoals jij inderdaad bevestigd. Zolang je maar extreem veel motivatie hebt is het zeker mogelijk om op gesprek te komen en er zijn voldoende bedrijven die hier ook in willen investeren. Het is echter wel een fulltime baan op zich om deze te vinden
Codeacademy heb ik uitgeprobeerd en heb inmiddels de Java Cursus afgerond. Puur om te kijken waar mijn interesses liggen. Maar ik wil denk ik liever de beheer kant op.
Met citaat reageren