Los bericht bekijken
  #1  
Oud 3 januari 2012, 15:13
riquelme riquelme is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2012
Berichten: 9
riquelme is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie, graag feedback

Beste LS,

Om economische redenen ben ik op zoek naar een nieuwe functie in de bouwsector. Het is de bedoeling dat deze naar een bouwbedrijf / aannemingsbedrijf gaat en omdat deze enorm op zijn gat licht wil ik graag overtuigen met mijn sollicitatiebrief.


Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen. Ik zal uiteraard ook jullie vanaf nu te helpen.
Alvast bedankt voor de vele tips.
----------------

Geachte heer / mevrouw…,

Jong geleerd is oud gedaan. Als jonge bouwkundige ben ik nog lang niet uitgeleerd en ben daarom op zoek naar een nieuwe uitdaging, waarin ik me verder kan ontwikkelen. Na het bekijken van uw website sprak uw bedrijfscultuur mij erg aan: een deskundige, sociale omgeving met kennis van ontwerp en uitvoering. Middels deze brief wil ik mijn belangstelling uiten voor een bouwkundige functie binnen uw bedrijf.

U vraagt zich natuurlijk af wat ik voor uw organisatie kan betekenen. Uw organisatie is met mij een enthousiaste, creatieve en ijverige collega rijker die zowel zelfstandig als in teamverband kan werken. Ik ben organisatorisch ingesteld en resultaat- en oplossingsgericht werken staan bij mij hoog in het vaandel.

Na mijn afgeronde opleiding Bouwkunde in 2009 bekleed ik nu mijn huidige functie als bouwkundig tekenaar met plezier. Deze functie heeft mij in de afgelopen anderhalf jaar veel kennis en ervaring gebracht. U kunt dan bijvoorbeeld denken aan het vervaardigen van tekeningen vanuit ontwerpfase tot en met uitvoeringsfase en verzorgen van vergunningsaanvragen en bouwkundige toetsingen.
Mijn instelling is gedreven, ambitieus en leergierig te noemen, waardoor ik altijd bereid ben om mijn kennis uit te breiden en te ontwikkelen en ambieer daarom een functie binnen uw bedrijf.

Natuurlijk licht ik mijn kwaliteiten en ervaring graag nader toe in een gesprek. Uw reactie op deze sollicitatie zie ik dan ook met grote belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren