Los bericht bekijken
  #5  
Oud 20 december 2016, 18:37
OptimusPrime OptimusPrime is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 december 2016
Berichten: 5
OptimusPrime is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mariekevanoosterhout Bekijk bericht
Als ik je bericht zo lees, zijn er al een aantal criteria waaraan de opleiding moet voldoen: a)het moet een opleiding tot budgetcoach zijn en b)het moet klassikaal onderwijs zijn, d)het moet praktijkgericht zijn en c)het mag maar enkele dagen duren.
Zoals je zelf al schrijft zijn er verschillende aanbieders die verschillende opleidingen aanbieden. Ik raad je aan om die op een rijtje te zetten en vervolgens de opleidingen die je niet aanspreken weg te strepen. Vervolgens blijven er een aantal over en die ga je verder uitpluizen. Zo krijg je steeds helderder welke opleiding bij je wensen past. Houd daarbij overigens ook de wensen van de markt in de gaten, want jij kunt wel een praktijkgerichte opleiding van een aantal dagen prefereren, maar als steeds meer zakelijke opdrachtgevers een erkende post-HBO-opleiding vragen, is het slim als je het laatste serieus overweegt. Veel succes!
Hallo Marieke,

Bedankt voor je reactie. De opleidingen/cursussen m.b.t. budgetcoach en of schuldhulpverlening zijn op MBO+ plus niveau.
Praktijk ervaring lijkt mij juist erg belangrijk i.p.v. theorie, daarom mijn voorkeur voor een praktijkgerichte opleiding dan een puur theoretische opleiding op basis van thuis studie.

Hoe kom je erbij dat zakelijke opdrachtgevers een erkende post-hbo opleiding vragen?

Gr

O
Met citaat reageren